12 timmars

Sitter här helt slut efter en 12 timmars arbetsdag, fast det är inte värre än igår haha höll på att somna under utbildningarna. Huvudet nicka till och armne vek sig. Illa illa men med inte tillräckligt mycket sömn och med för lite mat i magen så blir det så. Igår så gick jag och la mig kl 9 och sov till 6.20 så nu är jag skapligt pigg ändå.
Imorgon så är det dags för en 12 timmars till och sen blir det grillning på bakgården med lite öl till. Gött !
Ska för första gången åka buss till jobbet imorgon, få se hur det går får ta första bussen som går 6.46 från gidde..

På fredag fyller farmor år men kan tyvärr inte fira henne för ja det är en 12 timmars då också.
Hoppas på lite ledighet till helgen men luktar jobb redan nu så.. På lördag kväll är det Indian night med mina favvo flickor, har inte träffat dem på ett tag nu så det ska bli grymt kul ! Ska försöka ta lite bilder torsdag och kördag så det blir nog en uppdatering på söndag ska du se...

Idag så fick jag btw äntligen hem min nya älskade mobil så jag svävade på moln hela eftermiddagen haha. Den ligger nu på laddning så imorgon kan jag börja använda den..

Sweet !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0