Torsdags kvällen + helgen

Torsdagskvällen spenderades och började på bankiren med Jimmy, Michaela och A-K. Happy hour och biljard på en torsdag kväll, kan inte bli så mycket bättre. Blev några öl och drinkar och även en biljard match där jag ock a-k kickade ass, eller hon gjorde jag satte bara en boll. När bankiren stängde kl 12 så gick vi till bmb och slog klackarna i taket. Var grym trevligt och lagom lite(?) folk. Typ 20 pers haha. Sen av någon puckd anledning så följde jag med två killar på efter fest på clarion men efter att varit där i ungefär 5 min så kom jag på att det var en urkorkad idé och gick därifrån, skyllde påatt jag skulle upp tidigt dan efter. Halv 4 stöp jag i säng och somnade med mobilen i handen haha. Billig alkohol kallas det och att lönen kom in på 12-slaget kanske var en liten faktor.

Fredag morgon ringer mina 2 klockor, den ena surrade lte tyst och den andra fick jag leta igenom hela sängen efter. Dutkigt ändå att ställa både klockradion och mobilen, även fast jag sabbade till intällningarna på radion, ett under att jag vaknade. Fortfarande lite halvt full gick jag upp och gjorde mig iordning. Gick på halv fart så blev lite stressad och tjugo i 10 kutade jag iväg för att infinna mig hos frissan. När jag kommit halvvägs så fick jag ett dimmigt minne av att jag inte lagt bankkortet i plånboken utan någon annanstans utifall att någon skulle råna mig eller något. Vet inte riktigt vad jag tänkte. Med paniken i magen så började jag tänka efter vart fan jag kunde ha lagt det. Efter en stund kom jag på att jag la det i innerfacket på väskan. hur smart var det då ? Om någon tänker råna mig så tar dem väl ändå hela väskan och inte bara plånboken ?
Jag pustade iaf ut och traskade vidare ner mot stan.

Jag visade upp en bild på frissyren jag ville ha och valde även ut vilken färg jag ville ha. Lika bra att slå på stot tänkte jag. Vi började med färgningen.

Efteråt så klippte hon och stylade och jävlar vad snyggt det blev. Lite kortare än jag hade tänkt men snyggt ändå.
Blev lite orolig när hon skulle raka i naken, "Hur kort har du klippt egentligen?!". Blev as nöjd med resultatet iaf, har ingen efter bild så får lägga ut det imorgon.

Efter klippningen så mötte jag upp Alex på stan vid halv 1.
Vi gick till sibway där jag käkade en bakis lunch eller till nytkringslunch kan man säga haha. Vi kikade lite på stan och ja jag handlade lite grejer innan vi gick till Magic Lines och fylldei nå papper om vad vi ätit på senaste osv.
Vi fick gå ner till ett litet rum där killen som piercade gjorde i ordning för ingreppen som han så fint kallade dem. Vid det laget var jag grymt nervös och svettig. Alex fick börja, modig som hon är och jag efter henne. Trodde jag skulle dö, fyfan va ont det gjorde. Alex rörde inte en min medans jag gjorde alla möjliga grimaser haha.
Får se om det blir en bild på den också. Tror inte jag sagt vart jag gjort den.

Efter det så gick vi och bokade en inpulsmanikyr på nailstore och fortsatte våran shopping. Hade ganska många och tunga påsar efter den turen var över. Lägger ut bilder imorgon på vad jag handlade.
Efter en urkass manikyr som jag kunde ha gjort bättre själv, suck, så åkte jag hem och packade innan jag åkte hem till Alex på bjurhovda. Vi skulle möta upp Jossan och hennes sköna familj för att åka till Solna och kolla på Innebandy, AIK-Falun. Vi hamnade på ganska bra platser med världes prinskorvframför oss. Stor i käften men ja han räckte antagligen inte till på andra ställen. Såg lite kul ut, dem var tre äldre herrar som var där och kollade men dem satt med en stols mellanrum. Så 6 platser för 3 herrar. Väldigt manligt om jag får säga det själv !

Efter matchen åkte vi hem till Alex, gjorde oss i ordning och tog halv 12 bussen ner på stan för att entra Pluto.
När vi kommer fram så blev vi mycket förvånade över att det endast var 10 pers i kön. Hallå är det inte löning idag ?! Inne på pluto var det betydligt lfer, som tur var. Tror jag såg en del som jag inte ville träffa och många som jag blev glad över att träffa. Vid halv 2 så bestämmde vi oss för att det räckte bra så vi gick till subway och köpte kakor innan vi tog tio i 2 bussen hem.

Körde en total skuldsanering så nu är det lite kvar på kontot men nada skulder, skönt att dem 11 000 åkte ut denna månad istället för att dela upp det på de närmsta året. Kan jag göra mtk mer kul nästa månad, tex köpa massor av julklappar !

Igår så jobbde jag mellan 9-18, tanken var att det skulle bli lite mat och bowling med jobbet men det blev inställt så jag åkte hem och kollade på film. Haöv 8 så slocknade jag framför teven ocj tjugo i 8 gick jag och la mig. Snacka om trött haha. Vaknade halv 9 imorse, käkade lite frukost och nu ska jag snart föra mig i ordning för att åka och jobba mellan 12-18.

Imorgon kl 10 är det dags för tattuering, jag ska ta med mig mor och lillebror som ska få knäppa masor va bilder som ni får se imorgon kväll. Så då blir det ett bild inlägg helt enkelt.

Ha en bra dag !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0