Torsdag 29/10 2009

Shit är redan den 30nde, snart november. Tider går så jäklarns fort !

Igår så gick jag upp kl 7 för att göra mig i ordning och åka till jobbet för en utbildning.
När klockan är 8 så har snubben fortfaranade inte kommit och efter 15 min får vi reda påatt han helt glömt bort. Bra jobbat där ! Så vi satt och snckade lite skit innan jag kl 9 åkte hem och väckte mammasen. Var grymt taggad och över trött/pigg så det var bara för henne att pallra sig upp och dra med mig till gymmet.
Jag köpte ett 3 månaders kort med 2 års avgifter för 200 kr. Kan inte sånt ingå i kortpriset kan man tycka...
Vi körde ett allround pass på 1 ½ timme innan vi begav oss hem, åt mat och gjorde oss i ordning.

Vi drog ner på stan och kikade runt lite och vid 3 så ,mötte jag upp "han". Vi åkte hem till han, ställde bilen och tog en promenad längs hamnen ner på stan. Planen var att gå ner på stan, köpa spicy och sen gå hem till han igen, men när vi kom till vasa parken så började båda frysa grymt mkt så jag ringde mamma och frågade om vi kunde få ta hennes bil, vilket gick jätte bra. Så vi köpte spicy och åkte hem till honom om myste framför "the day after tomorrow".

Vid halv 9 så åkte jag ner på stan och mötte upp lillebror, vi gick på Michael Jackson "this is it". Var ganska bra film om repetionerna inför hans stora turné. Känns lite tråkigt att han inte fick chans att genomföra den dock, skulle ha blivit en grymt häftig show.

Efter filmen så lyckades jag leta upp kollegorna som var på Bankiren och tog den traditionella torsdagsölen. När dem stängde vid 12 så drog vi vidare till bmb där det var väldigt lite folk men kul ändå.
Var en slisk gubbe som började stöta på mig. " Vilken fin frisyr du har, ger dig en väldigt puss vänlig nacke, det bästa som finns är pussar i nacken" " Vad vacker du är"... Jag sa till han att han var lite för gammal för att stöta på mig och som tur var så stod mathias brevid mig och fick leka stolt pojkvän, haha så söt !

Tjugo i 3 kom jag hem och stöp i säng totalt helt slut för att ha hållt igång i 20 timmar.
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0