Tisdag 27/10 2009

Fick ganska sent igår reda på att det var utbildning idag kl 8 så uppe med tuppen var man.
Var på jobbet till strax innan 10 och åkte sen hem och intog soff läge. Somnade en stund till 12, gick upp duschade och åt och satte mig sen vid teven igen. Väldigt givande dag hittills haha.
Ikväll så ska jag umgås med Andreas så får se vad vi hittar på.

Fick nyss ett mail om att det är utbildning två dagar till den här veckan och sen 3 dagar i november så woho för att gå upp 7 på sina lediga dagar !

Tattueringen och piercingen känns bra, piercingen känns knappt alls. Trodde det skulle vara sjukt svullet och öma som fan men det gör det inte. Uppskattas mycket !

Blev sugen på att börja träna, men vet inte om jag ska köra på gym eller om jag ska köra på nå gympa pass på antingen njoy eller friskis. Om jag börjar gymma så kan jag ta sällskap med mamma som tränar stenhårt! Ska fundera och kolla lite med henne.

Nu ska jag dampa lite på digitalboxen som slutat fungera så har bara 4 kanaler nu.
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0