På väg åt rätt håll

Just nu börjar det kännas som om saker är på väg åt rätt håll. Det är höst och jobbet går bra, inkomsten och skulder ordnar upp sig och livet känns bra. Känner att jag är på väg åt rätt håll, börjar känna mig mer vuxen.

Har haft två sjukt mysiga kvällar med "han" och hoppas på flera.
Har bokat in klippning på fredag och tattuering måndagen efter. Nu kör vi fullt ut med det korta, vågade ju bara gå halv vägs senast jag klippte mig. Kommer bli snyggt !

Även fast det har blivit lite förändringar senaste månaden så tycker jag att hösten, som är min favorit årstid, kommer bli grym.

Är nervös och förstår inte varför.. brukar inte vara de så undrar om det är en bra känsla att vara nervös eller om det kommer förstöra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0