Mysiga kvällar !

Igår så hade jag en otroligt mysig kväll med "han". Vi käkaqde lite spicy och mös framför en film.

Ikväll så ska jag för andra gången gå på flickan som lekte med elden. Hade ju lovat Bonus så blir en omgång till vilket betyder att jag leder skapligt över pappa och lena som fortfarande inte har sätt den. Ger mig även en chans att hänga med lite extra inför film nummer 3 och boken som jag håller på och läser just nu.
Lite coolt att det som ryms i 5 sek på en film är ca 2 sidor i en bok med detaljer och konversationer.

Imorgon så är det torsdag pch en giganten kväll på Bankiren är planerad, får se hur många som kan följa med !

Längtar tills fredag med spänning och pirr i magen.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0