Med spänning

Sitter just nu och fryser om fötterna, egentligen skulle jag göra mig i ordning för att umgås med Pontus men födelsedagsbarnet var tvungen att jobba så nu sitter jag här istället. Så vi får se vad jag ska göra idag, vet iaf att jag ska ta mig ner på stan och kolla löne specen som kommit idag. SPÄNNANDE ! Får se hur siffrorna lyder men om jag tror på 12 000 så blir jag inte besviken utan snarare glatt överaskad över att den är på mer haha.

Imorgon så är det spänningensdag nr 2, löning, klippning, färgning, piercning och en massa shopping med utgång på kvällen.Har en bild på hur jag ska klippa mig men ska försöka hålla den för mig själv och visa hur det blev imorgon istället.
 Ska nog försöka ta mig ut till Tati där jag hittade en as snygg pälsväst och lite annat snyggt, bla en spetströja som jag tänkte ha under min tubklänning imorgon kväll. Ser snyggt ut i huvet så får se hur det är IRL.

Någons som sätt den här btw ? 

 
Lite annorlunda, låten är ganska bra växer mer och mer men videon är lite ovanlig.

Ska imorgon spendera lite pengar på makeup store hade jag tänkt, smin förådet är lite glest just nu.
Behöver inhandla:
Puder(latte)
Svart nackellack
Higlighter
Svart glittrig ögonskugga
Pensel
Rouge
Mascara
Och lite annat som jag inte kommer på nu.

Sen ska jag försöka att hålla mig eftersom att en stockholmstripp är inplanerad till nästa vecka.
Hoppas Bellsan har tid och pengar till att följa med bara.
Känner mig grymt inspirerad just nu så vill bara få utlopp för det och spendera en massa pengar !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0