Ledig dag

Hej hej !
Har just nu min första lediga dag på snart 3 veckor och det är hur skänt som hellst. Uppfatta mig inte fel nu, jag älskar mitt jobb men lite ledigt behöver man ha.
Jobbet har tuffat på i en rasande fart sen öppning för en vecka sen, var sjukt mycket folk i fredags och hela helgen fram tills i onsdags. Jäklar va bra det har gått !

Igår så var jag och födelsedagspöjken Jimmy på bio och såg flickan som lekte med tändstickor, riktigt bra film och ett spontan ryck som gillades mycket (Y). Grattis i efterskott till Jimmy btw, på Lördag blir det fest !

Idag så ska jag köra en tvätt/städ/rakabenen/umgås med mamma&lillebror/ nätshopping/ festa med Bella dag.
Ojoj hur ska jag hinna med allt haha klockan är ju redan halv 11 fan !
Ska bli skönt att sätta på sig lite normala kläder nu, känns som om den vita skjortan har ettrats sig fast lite grann.


Me and Bellsibums/Bellsan/Bella

 

Vi ses i dimman letandes efter lite korv !

//Michaela


Kommentarer
Postat av: bella

hahahahahh vaaa!! Letandes efter lite korv? Hur tänkte DUU nu? ;)

2009-10-18 @ 17:47:45
URL: http://bellatranquada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0