Imorgon så smäller det !

Gårdags kvällen spenderades en stund hemma hos Andreas. Han höll på att sälja bilen när jag kom dit och sen spenderades resten av kvällen i stort sätt åt att hitta ny bil.. En massage fick han också den bort skämda snubben.

Idag så hade jag utbildning med JVC på jobbet som var mkt trevlig och mumsig med goda mackor haha.
Innan utbildningen så frågade Johan om jag kunde jobba idag, Ja det kan jag absolut svarade jag .. Bra då får du jobba på Tele idag. Tele, shit tänkte jag , jag kan ju ingenting. Men cool och lugn som man är så gick det jätte bra. Så förhoppningsvis så kan man få jobba lite extra där också.

Imorgon så är det utbidlning igen kl 8 och sen vid halv 10 så ska jag hämta upp mamma och håll i er nu... Köpa gymkort ! Jag börjar lite lätt med 3 månader så får vi se om jag prkar hålla i det. Har inte tränat sen i sommras så det är ganska dag för det nu, plus att jag behöver göra något om dagarna så jag inte börjar rulla snart haha.
Morgondagen ser ganska speckad ut. Efter träningen ska jag fixa mig, ta en stan runda med mamma, träffa "han" strax efter 2, Gå på på bio med lillebror, Blir Michael Jacksons film så hoppas att den är bra. Efter bio ska jag möta upp jobbet och dricka lite öl på strike som det låter nu. Så dagen är speckad från kl 8- 00.00 eller antagligen senare. Vet ju hur det blir när man bara ska ta några öl som det låter i början.

Nu ska jag tvätta mig och sova så jag orkar med imorgon. Natti Natti !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0