Utveckling av sammanfattningen !

Jahapp då är man "flying solo" igen då... Hade ju täffat "han" i över 1 ½ halv månad men fick ett fint sms... Någonting om att han har känslor för en annan tjej och en mass annat trabbel. Ja ett sms alltså ? Lite mer än så tyckte jag väl iaf att jag är värd, eller ? jaja skit samma, har vart med om värre förut.

Julfesten i lördags var iaf hur sjukt rolig som hellst !
Börjar med att vi kommr dit vid halv 8 och tar en öl innan vi får komma in till rummet där vi ska äta. Men se där stod ju han också ! killen från i ondags. Trevlans !
När vi går in i rummet, erikslund och hälla så möts vi av världens julbord, jäklar va mkt mat ! Jag och Bellsan slår oss ner vid ett omt bord och blir joinade av filip, lisa, therese, henke närmast.
Vi hugger in och det tar inte lång tid innan Hälla börjar kaxa sig, med sina extra biljetter och ja up på stolar och bord skulle dem för att bevisa vilka som kunde elkjöps låten bäst. Vi ska ju inte vara sämre tänkte vi så vi tog våran jäger och bvisade dem hur fel dem hade.



Efter maten så körde vi bowling, tele på resten typ haha !
Gick ju sådär bra men kul hade vi iaf.

Efter bowlingen styrde vi stegen in till karaoke baren och ja jag måste säga att jag har världen skönaste kollegor, aldrig en sur min när man är med er !





Loving it !


På måndagen kl 2 så åkte vi upp till gävle för att jobb på tisdagens invigning.
När vi kommer upp till butiken i gävle så får vi hjälpa till att reda upp kaoset bland prislappar och skit.
Halv 12 så kom vi till hotellet, vi lassade va allt på rummet innan jag och a-k och sanna tog en öl nere i baren.
Tror klockan blev halv 2 innan jag lyckades somna, men det märktes knappt av när jag vaknade va att klockan ringde kl5 ... Det var bäcksvart ute men var ändå tvungen att gå upp. Jag tog en snabb dusch innan jag gjorde mg i ordning och gick ner till receptionen och mötte upp de andra. kl 6 var det frukost på elgiganten och kl 7 öppnades dörrrna.
Kom en ström av folk som var på sitt bästa shoppar humör. Under dagen så hade jag och christer en tävling om mest intjän och flest inslag, vinnaren skulle på en flaska vin eller bio biljetter av Martin. Jag låg steget efter christer hela dagen men kännde att jag inte skulle ha en chans att komma om honom. Så kl 17 gick vi på lunch och kl 18 åkte alla utom christer hem. Självklart så vann han mest omsättning i hela huset och jag kom trea. Kl 17 då jag sålde min sista dator så låg jag tvåa.. Så med enkel huvudräkning så gick endast 1 person om mig på 5 timmer ! Hallå !?? Ingen kämpar glöd där inte !
Strax innan 8 var jag iaf hemma och gick och sov tidigt ! Hårt jobb belönas med en skön sömn.

Lite tråkigt dock att min sexy bitch Johan inte hade möjligheten att komma ut och hälsa på...

Annars i veckan så jobbade jag onsdag och torsdag.
Igår så spendrade jag dagen med mammasen och lillebror på stan, åkte även förbi net on net.

Och idag så överaskde jag mamma genom att ta med henne på ett spa, helkroppsmassage med aromolja. Skönt som tusan var det ! Det ligger ett jätte fint och mysig hus ner mot björnön precis vid mälarens strand. Sjövillan spa heter stället och drivs utav en jätte trevlig kvinna. Är ni sugna på en avkoppling så är det dit ni ska !

Kvällen kommer spenderas framför en film me en kopp thé
See ya !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0