Tisdag 3/11

Idag har det varit en ganska händelserik dag. Började med att gå upp kvart över 9 för att gymma med mamma.
Var lagom mkt folk och även lite folk man kännde igen...
Efter träningen gjorde vi oss i ordning och tog en tripp ut till jobbet och kikade lite. Vi köpte sen färg till morsans kök och även en klädstång och en massa galjar till mitt rum. Jag slänger ut ena bryån och smackar upp en häng stång istället. Mkt bättre och smidigare.
Vi åkte sen till naturapoteket för att köpa nå utrensning för kroppen, har börjat fått så äcklig hy med finnar och skit så är dags för åtgärder ! SÅ gick därifrån med en 3 dagars fastar kur. Endast dricka the, juice och buljon i 3 dagar. Johej du, önska mig lycka till !
Blev även inringd för att jobba på tele idag mellan 16 och 20 så han med lite jobb också.

Igår så var jag hos tandläkaren och det visar sig att jag har början till 5 stycken hål... Inte illa punkat där va ?
Efter tandläkaren åkte jag hem till Mathias, vi tog en promenad till hälla och åkte sen ner på stan för att leta halloween kläder. Jag bestämmde mig för zombie så köpte en vit lång tunika som jag ska slita sönder och bloda ner sen. Kommer bli grymt kul på lördag !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0