Lite flyt sådär lagom till helgen ...

Tänkte bara börja med att berätta att jag har fått en 30 % anställning på Telecom avdelningen istället för mina 15 % på data ! Loving it ! Har bra flyt just nu känns det ! Så på fredag nästa vecka så börjar jag på ny avdelning.

Just nu är det helg, och väldigt lugnt helg också må jag säga... Igår kväll så gick jag och la mig kl 9, kännde att det inte fanns så mycket att göra i detta trötta tillstånd så halv 10 slockanade jag skönt.

Igår på dagen så hade jag först utbildning innan jag fick skjuts av Jimmy hem till "han". Tanken var att jag skulle väcka honom och eftersom jag kom en timme tidigare än planerat så tänkte jag att oddsen var stora för att han låg och sov. Men icke ! Tråkmånsen hade inte bara låst dörren utan var även vaken kl 9 på morgonen.. hmm !
Dagen gick åt till att först dö en stund och halv sova sen kollade vi på lite film( brüno och tingeling) och tog till sist en tripp till expert för att kolla på den otroligt läckra teven som i baldet var ramlös och enligt bilden inte hade någon ram. Skit läckert ju, måste ses ! Men vilken bevikelse när man ser att den har en 5 cm tjockram på varje sida.. tråkigt.. !
Vid 4 åkte jag hem, åt gooood mat och sen gick och la mig.

På Måndag så sätter fastan/detoxen igång, jag lyckades få en fastar kompis så efter att jag och Alexandra tog ett hårt mördar pass på gymmet såå kte vi ner på stan och köpte ett kit till henne också. Så på måndag sätter vi igång kl 07.00. En fastar blogg kommer skrivas över alla krämpor och elände. Träning ska vi försöka orka med iaf måndag, på tisdag ska vi köra på relax på hennes föräldrars ställe, bada lite i poolen med ansiktsmask och en kopp utrensande örtthé. Annars kommer dagarna bestå av klagomål och filmer. 
Trevligt att man slipper vara själv iaf !

Vi hörs på måndag med en detox dagbok !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0