Jag är så jäkla dålig....

...på att hålla i mina pengar ! Fattar inte vad fan som händer. Det blir den 25e och jag kollar lönen. Sen stickerj ag direkt ner på stan och börjar shoppa. Äe knappt att jag ens kollar på prislappen, den är fin den tar vi ! Nu har det gått två dagar och drygt 7000 kr är redan bort blåsta ! Jag fattar inte !






Kan någon hjälpa mig att förstå vad fan som händer ?? Jag vet inte ens vad "skyddat" beloppen är för ena.
Har tvingats att ge mamma mitt visa kort för att jag inte ska kunna shoppa upp de stackars pengarna på sparkontot.
Hur hade jag tänkt att kunna skaffa lägenhet när jag inte kan hålla i pengarna i ens några dagar ...
Suck !
Skärpning nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0