Halloween fest och annat

Har inte skrivits så mycket på senaste men det är ju ett tecken på att jag har haft fullt upp, vilket är mega bra !
Blev erbjuden en 19% tjänst på media markt men tackade nej för att det var för liten tjänst och för att jag trivs väldigt bra på elgiganten. Får se om det dyker upp nå annat. 

Förra veckan så jobbade jag tisdag- fredag på tele, var lite osäkert i början men har böjat komma in lite i mobil världen nu. Hade både bra sälj, konstiga sälj, dåliga åf supportrar och arga kunder som jag gjorde mitt yttersta för att få nöjda. Var fullt upp helt enkelt.
På lördagen så var det dags för halloweenfesten så kl 4 plockade jag upp Mathias och åkte hem till Emma där vi skulle fixa oss, äta hemmagjort pizza ála the sopranos och förfesta. Mathias började med att riva sönder emm,as fina lakan för hno skulle vara zombie. Blev en hel del lindande men det blev bra till slut.
Vid 8 så åkte vi ut till svanå där festen skulle äga rum. Vi var tvungna att komma lite tidigare eftersom vi hade DJen ibaksätet. Vid halv 10 började allt folk anlända och ja den ena såg värre ut än den andra haha. Snyggast var nog sebbe och walldman, bilder kommer längre ner.
Vid 1 så flörtade vi skjuts av totte och begav oss hemmåt. Alkohoken var slut så var inte på vdet bästa party humöret.
















Tack Madelen för en mycket lyckad kväll !


I veckan så har jag även gjort om min garderobslösning lite grann. Istället för att ha två byråer och en gardrob så köpte jag en kläd ställning och slängde ut ena byrån. Så här såg det ut innan och efter:




Passade även på att städa upp lite men vilken skillnad det blev ! Mycket bättre när man har så pass litet rum som jag har ...

Igår så var det heldagsutbildning på huvudkontoret i stockholm. Var trevligt även fast man hört det mesta 2 ggr förut. Säljare kan vara lite kaxiga ibland men jag är ju inte den som håller käften heller så.

Idag så har det varit mer utbildning och just nu så håller jag på och tättar innan jag ska ta en ficka med Jennfan kl 4. Imorgon blir det mer utbildning och sen ska jag träna med Alexandra.
På fredag utbildning igen och sen ska jag åka hem till "han", väcka honom och krypa ner och mysa lite.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0