Ett nattinlägg...

Sitter här nu klockan 02.31, har nyss slängt ut lillesyrran och hennes kompisar, huset ser ut som ett skeppsbrått och det ligger en krosad kruka i trappen. Man undrar egentligen vad som hänt när man kommer hem och ser att elementet ligger vält på golvet med en sko under... Kaos fest kan det nog kallas...

Iaf så firade vi Jennifer på Tabazco, trevlans trevlans ! Tjejorna drog vidare till pluto så Alexandra och jag satt kvar ett tag, jag hittade två fribiljetter till silk så vi drog in där för att slå klackarna i taket en stund. Tog inte lång tid försen hela gänget dök upp där också.

Har iaf saknat er tjejor ! <3

Tidigare idag så ringde Bossen Tarkan mig och frågade om jag var intresserad av att åka upp till Gävle och jobba på Megastores invigning på tisdag. Självkart ville jag de ! Så på måndag kväll åker jag, A-k, sanna och Christer upp för att hjälpa till på tisdagen. SÅ jäkla kul !

Nu ska jag sova, upp och jobba imorgon och sen Blir det FEEEEEEST !
God natt / / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0