Dålig stavning

Tänkte börja med att be om ursäkt för det otroligt röriga inlägget som jag skrev i världens hast i fredags..

Alltså i fredags så tog jag mig ner på stan där jag mötte uppe lillebror och följde med han och shoppade lite innan jag träffade malin för första gången på riktigt på typ 3 år. Vi har annars bara stött på varandra och sagt att vi borde sen men aldrig blivit av men nu så. Vi gick till kalle på spången och åt en svin dyr lunch som jag bara kunde äta halva av. Jag beställde in vad jag trodde var en mkt god grillad baugett med brie ost och salami för 90 kr inklusive dricka, men det hade hällt på vitlöks/vinäger/dressing över hela salladen och baugetten så var bara att plocka bort locket på mackan och äta botten. Känndes ju värt...

Vi pratade iaf om gammla goda tider och allt mellan himmel och jord. Kändes som om vi gjort det många gånger förr. Kom ihåg hur tajta jag och Malin var förut för många år sen och ja det är samma gammla malin bara lite äldre, så det var mkt trevlig fika.

I helgen så har jag jobbat och bara tagit det lugnt. Planerar inför nästa helg då det är halloween fest !!!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0