Utgång ikväll !

Jadå där satt den ! Grymt jobbat må jag säga, MVG i projektarbete ! Så jäkla glad ! :D

Ikväll så blir det utgång med tjejorna, lutar mot konrad och pluto låter det som. Blir nyktert för min del men kan vara kul att bara komma ut och träffa männsikor ändå. Har nyss tvättat av min sminket efter mkt gnuggande med pads från hm som ska ta bort vattenfast maskara. Köpte en sådan denna gång för att det håller bättre men hallå, ska det vara så här svårt att få bort ? Tror jag gnuggade i 5 minuter på varje öga. Så nu är jag öm och ser lite suddigt haha. Ska snart hoppa in i duschen. Kvällen outfit känns som om att det blir mina vita jeans eller vita leggins med min "lapptäcke" klänning från indiska. Lägger nog ut en bild sen.

Imorgon och fredag = ledigt ! Blir grillning med klassen och utgång, sak öven gå och förtidsrösta med mammasen till eu-valet. Lite spännande att man nu får vara med och påverka lite i samhället.

Nej ska nog ta och sova en stund !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0