Tacka vet jag att få sova ut !

Klockan är nu 1 och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen. När klockan ringde 7 imorse så gick det verkligen inte att gå upp. så jag stängde av klockan och sov till halv 10 då min skoldag egentligen skulle varit slut och sjukanmälde mig. När jag precis slagit upp ögonen så hör jag att jag inte är ensam hemma utan lillebror som egentligen också skulle upp vid 7 hade gjort precis som jag haha. Vi är väldigt lika ibland.
 
Idag så är humöret på topp, allt från igår är helt bortblåst, och när jag tänker efter så blev det kanske lite överdrivet alltihop, men man måste ju få ha den dagen ibland då allt man känner känns 10 ggr värre än vad dem egentligen är. Bara man kommer tillbaka till verkligheten igen.


Idag så måste jag ta och plugga lite, har ett prov på torsdag som jag fick IG på förra gången så får plugga ungefär 1000 ggr mer nu... Eftersom att dte inte är så mkt kvar så lägger jag mina sista krafter på att klara skiten. På torsdag är det även projektredovisning med Gabbi och på fredag Natur redovisning med Emmsan. När det är avklarat så finns det mkt mer men det klarar vi lätt av ! Eller hur ?!
Ska börja dikta på ett tal jag ska hålla i svenskan 13 maj, men som vanligt så är det ju så jäkla svårt att komma igång och veta vad man ska säga. Jag ska tala inför den jobbigare delen av min klass så känns ju lagom kul liksom haha....

Nej ska nog ta och stoppa något i magen nu fan !
Jag står för allt jag säger, skriver, känner och tycker ...
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0