Skärpning för fan !

Nu får du fan ta och skärpa dig Michaela, det här är inte likt dig. Känna dig svag för en killes skull, va har hänt? Och det är inte första gången nu... Ryck upp dig ! Du har alltid varit den starka tjejen som inte varit beroende av någon förutom dina vänner, du har alltid varit pigg och på allerten, alltid sett positivt på allt, till och med skolan. Du är inte dig själv just nu

Har varit så här ett tag nu, ända sen skolan började i höstas så har allt varit fucked up ! Jag orkar inte med något och det enda som gör mig glad om dagarna är mina underbara miffon, till och med idag då livet sög som mest så fick dem mig att skratta tills tårarna nästan rann. Får hoppas att den här ja kan man kalla det "svacka" försvinner snart så jag kan bli gammla Michaela igen, det här suger uppriktigt sagt !  Vill bara ha kul med livet just nu men så kommer det alltid något eller någon och förstör mina planer och fritterar huvet på mig.

Är för övrigt endas 39 dagar kvar till studenten och skolan pressar mer än någonsin. Skulle vilja hitta den personen som sa att sista månaderna var hur skäna som hellt. Öm NOT !  Har aldrig varit så här mycket och det är ju jätte passande då jag är så in i bomben skoltrött. Min svenska lärare sa med besviken ton till mig idag att det bara blir ett G i kursen, trodde du klarade av mer säger hon. Hon vet att jag tappat orken totalt för skolan och vill bara att allt ska ta slut så fort som möjligt, så hon har försåelse iaf.

Ska man komma ner till det djupaste innan man känner sig bättre eller hur fungerar det där ?
Jag ger det här 1 dags funderar, ångest och depp dag till, på onsdag är vi fitt for fight igen !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0