Sammanfattning av dagen

Idag så har jag fått grymt mycket gjort ! har varit i skolan, börjat med kalendern där, vart ute och gått, gjort alla 20 instuderingsfrågor till naturen, lagat monster mycke mat och nu ska jag in och duscha. Kvällen har bara börjat så nu kan jag spendera resten av kvällen uppkrupen i soffan med en bra film eller ett bra program.

Maten som lagades var en monster load av kyckling wok ! Haha efter jag hällt i allting förutom nudlarna så var pannan överfull så fick flytta över hälften till en annan panna och sen blanda allt detta med nudlarna i en stoor skål !

Det jag hade i var: Kyckling, blandade wokgrönsaker med extra vattenkastanjer,
böngroddar, mini majs och bambu. sen nudlar och kokosmjölk på det, Mums !

Hahha vill bara visa en jätte söt student orm som jag och mamma hittade när vi var och handlade i söndags.
Egentligen så ska du inte veta vad du ska få runt halsen på studenten men den kan ju ta slut så jag måste köpa den nu.
Jag döpte den till Orvar !

Sjukt söt !

BTW så är det endast så här lite kvar i skolan !

Svenska C tal 13/5

Naturprov genetik 14/5

Formella skrivelser svenska C så fort som möjligt

Uppgifter i Ekonomi B så fort som möjligt

Historia arbete USA under andra världskriget 25/5

Prov i internationell Ekonomi kapitel 9,10 27/5

Helt galet ju !

Nej nu ska jag in i duschen !
Ha en bra kväll..
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0