Så skönt !

Igår så var det ju dagen D, alltså dagen för det stora talet i svenskan. Vi var 7 stycken av typ 15 där så det var precis lagom med folk tyckte jag. Efter en motvillig lottning så var det ju såklart just jag som skulle få nummer 1 så jag var tvungen att börja. Talet som jag var orolig över att det skulle vara för kort tog ca 4 minuter vilket var alledles utmärkt eftersom att talet skulle vara på 3-5 minuter ! Jag talade långsamt och tydligt och kom till och med ihåg(mitt i all nervösitet) att ha lite andningspauser. Så efter att jag gjort talet så känndes det bra att få ha gjort det först och ha det överstökat. Efter mig så var det två jätte fina studenttal varav ett jag blev lite förvånad över, killen har fan känslor ändå ! Sen var det 3 argumenterande tal och sen var det slut. Haha gruppen nästa vecka kommer vara på drygt 20 pers så jag är glad att jag hamnade i den första.

Just nu så sitter jag hemma, har nyss gjort natur provet som vette fan om det kommer bli ett G. Jag tyckte att jag pluggade stenhårt så första delen gick bra men andra kundej ag inte ett skit på ! Fan vill inte ha ett IG på betyget !

Ska nu ta och göra en av ekonomi uppgifterna innan jag ska tillbaka till skolan och ha ensemble. Vi ska spela in idag eftersom att viktor är borta på tisdag när vi har redovisning så får vi väl spela upp inspelningen istället för att köra låten lajv.

Nu är det galet lite lvar i skolan !
3 uppgifter och 1 prov !

PluggidiPluggida
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0