Resultat

Ja gårdagens galenskap, att gå upp 8 och åka till skolan på min lediga dag resulterade i att jag nyss legat och svoit 6 timmar. Jag kom hem från skolan kvar över 12, tog en protein shake och vid halv 1 så sov jag gott. Halv 7 vaknade jag ! Hej då Michaelas natt sömn inatt säger jag bara !  Någon som vet något man kan göra när man inte kan sova ?

Btw så pratade jag lite med min historia lärare igår och hon sa att det möjligtvis finns en chans för mig att få ett VG i historia. Så imorgon får jag reda på vad jag kan göra. Känns grymt kul då jag var inställd på ett G bara.
Idag så var det sista Ensembe lektionen och det blev ett G där. Hade nog blivit högre om jag varit där på fler tisdags mornar.. haha men vad ska man göra när man inte kommer upp ur sängen. Nu är jag ledig de resterande 3 tisdagarna. Känns skönt men ändå tråkigt eftersom att ensemble var den roligaste kursen. Jag älskar musik och har nu lärt mig grunderna iatt spela bas, vilket passar mig utmärkt har jga kommit på. Vafan kulle jag envisas med att lära mig gitarr för? Är ju cp svårt haha !

Sitter och funderar lite över sommaren och så just nu och även hösten. Får ju reda på den här veckan om man får komma in på intervju på affärs turismen och samma sak gäller nästa vecka för utbildningen i stockholm. Jag vill göra något annorlunda med mitt liv, det har istort sätt sett ut precis likadant hela tiden. Jag vill ha förändring och nu etfer studenten så kommer jag få det. Jag har ingen aning om vilken just nu men man har ju ändå sina planer. Börja plugga eller jobba. Spara ihop pengar och flytta hemifrån. Hitta någon så man slipper sova ensam. Känna att man får ut nå mer av vardan än att bara ta sig igenom skolan och festa på helgen. Theres got to be something ells !
I´m in love with a fairytale !

Kom och tänka på att jag träffar min pappa alldeles för lite ! Har alltid varit så i alla år men nu har det blivit som ett beteende mönster som håller sig kvar. Känns grymt tråkigt nu när jag snart tar studenten och flyttar hemifrån, då kommer jag nog träffa han ännu mer sällan eller vem vet kanske mer. Förhoppningsvis mer. Längtar Sjukt mycket till Släktträffen den 6 Juni nere i Nävekvarn ! Jag älskar min helt sjuka, tokiga och hel galna släkt ! Släkten Eriksson, eller ja det är farmors sida i år så blir Fridmans släkten,  är one of a kind, så är det bara. Det kommer bli lekar, sång skratt och alkohol. Precis som det ska vara, det är då våran sjukaste sida kommer fram ! Blir andra gången nu vi kör och det kommer bli så kul, får man träffa dem man inte träffar alltför ofta och bara ha det trevligt.

nej nu ska jag ut på promenad i solen med emmsan !
See ya "
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0