Onsdag-Söndag

Hej hej !
vet att jag varit grymt dålig med uppdaterandet i helgen så nu kommer ett låångt mega inlägg över de senaste fyra dagarna.

Onsdag:
Det blev ett nytt lager med maskaran innan jag begav mig hem till Jessie för lite förfest. Det var sen jag , jessie, jennfan, emmsan och vicky som drog oss ner på stan till förfest nr. 2 hemma hos Eriks där det var en massa fler människor.
Vid 11 så drog vi oss mot konrad där det var fritt inträde och happy hela kvällen. Efter en lång kö med snubbar som stod och pissa*usch* så kom vi in på smockade Konrad. Där inne träffade jag på en massa kul folk t.ex. Bonus, Pontus och Vestman.
När de andra sen drog på efterfest så stack jag hem och sov, kännde att jag var skapligt trött.




Torsdag:
Det började med kalas hemma hos Kusin Johanna på Bjurhovda. Hennes lilla Elliot fyllde 1 år.
Vi gav han ett jätte fint halsband med hans stjärntecken på.


Efter kalaset så drog jag till andra sidan parkeringen hem till emma där hon och jennifer höll på att göra sig i ordning. Vid 5 åkte vi och handlade lite saker till Grillningen med klassen och plockade upp jessie innan vi vid halv 6 landade på djäkneberget.
Det blev en mkt rolig och lyckad kväll med klassens tjejer. Killarna var för tråkiga för att komma men några stycken tittade förbi en snabbis eftersom att de ändå "hade vägarna förbi". haha innerst inne så ville dem nog komma från början.



Vid 8-9 så började det bli kallt så vi funderade på vad vi skulle göra istället. Några av tjejerna skulle ut på krogen men v kännde att en spöktripp till Ängsö vore lite roligare. Så vi åkte hem till emma där vi var en stund innan vi tog hennes pappas bil och åkte mot Ängsö runt kl 11.
På Ängsö så var det lite små läskigt men etfer mån om och men så lyckades emmsan och jennifer få ut mig och jessie ur bilen och in på kyrkogården.

Jessie var lite rädd av sig ;)

Sen bar det av in till stan. På vägen så började vi följa efter en BMW som vi lite kaxigt körde om. Sen kom någon smart person på att, fan vi skulle ha moonat eller något för dem. Så vad gör vi ? Eller jag Jessie och Jennifer. Vi saktar ner så att bilen tvingas köra om sen kör Jennifer en boobieflash. Hahaha jag garvade så jag trodde jag skulle dö.
Sen blev det roligareoch värre. Vi följde etfer BMWn ett tag men bestämmde oss sen för att leta upp lite andra bilar att ha lite kul med. Det blev en skraj kurd, några moppe pojkar, fjortis brudar och annat folk. Som en avslutning körde vi förbi Eriks fönster.



Jag skrattade iaf så mkt så jag var tvungen att stanna bilen !

Fredag:
Dagen började med en rask promenad i björnöns 5 km spår. Var helt slut efteråt.
Sen åkte vi och handlade lite innan jag och mamma begav oss till stadshuset för att rösta till EU parlamentet. Jag är inte hemma 7 Juni så fick passa på då.
På kvällen blev det middag hos pappasen och vid 10 så mötte jag upp tjejorna -Jennifer + Vicky och Lisa. Vi åkte på världens snabbaste förfest hemma hos Thomas innan vi åkte ner till Silk där det var badmodevisning.
Helt okej kväll tycker jag,


Hahah ingen kommentar om minen på den där !

Lördag spenderades i soffan hemma hos pappsen, sjukt segt och sjuklt skönt att bara ta det lugnt sådär. På kvällen så såg vi nya Wallander- Hämnden som jag tyckte var riktigt bra.  Så den tycker jag att ni borde se.

Söndag:
Biltvätt, lunch hos farmor och plugg står på dagen agenda !

Min diet har gått åt skogen denna helg men jag har hört att det är okej med några svullar dagarna ibland.
Imorgon har jag två arbeten som ska in så ska börja på dem nu, på onsdag är det ekonomiprov sen är det slut, finito, over, kaputt..... Helt galet !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0