Nyvaken...

Imorse var på ett sätt som alla andra mornar, fast mycket värre. Det första jag säger till morsan är döda mig ....innan jag hoppar in i duschen då ångesten kommer ifatt mig. Jag har fått grym ångest över helgen och vet inte riktigt varför, har aldrig fått det förut. Hade även ont i hela kroppen, leder, muskler och huvud. Ingen topp dag direkt, Åkte till skolan där jag fick reda på att jag fick G på svenska provet, det tackar vi för. Sen hade vi hål, jag och emmsan och jennfan gick till ica i regnet och sen kaffeterian och handlade inte. 13.20 var det historia, som jag låg och sov på för övrigt. Fasen då är man trött, slockna på bänken mitt under lärarens genomgång i ungefär 20 min... Ingen toppen dag åter igen.

Har nyss vaknat uppe efter 2½ timmars skön sömn men ångesten är kvar, fan känslor känslor känslor dem där helvetets jävla känslorna ! Gaaaah varför finns dem? Vaför kommer dem när man minst behöver dem ?! Verkligen fel tillfälle just nu. Men kommer aldrig erkänna det känner jag, ska igonera och köra på som tidigare.

Kom nyss in från en väldig sko shoppings snabbis med Simon, funderar på att laga lite mat men vet inte om jag orkar, sängen är varm och skön så stannar kvar ett tag till.

Peace !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0