Mitt i regnet

En helt underbar sak med vackert väder är att man kan ta en helt spontan power walk. En mindre bra sak är när svarta moln, från ingenstans blossar upp sig och det börjar spöregna och blåsa storm. Just det råkade jag då nyss ut för. Halv vgäs genom min prommenad, alltså borta vid konsum Bjurhovda så börjar det regna lite och jag tänkte att det vara är en snabbis och kommer gå över. Men NEJ icke ! Hela vägen hem, i 45 minuter så spöregnade det och jag blev dy blöt ! Jag är ju inte den som springer in under första skydd eller tar första bästa buss utan jag fortsätter att gå i min raska takt.
Nästan hemma vid VL så ser jag två jätte stora och fina Regnbågar. Försökte ta bild med mobilen men den suger ju så gick ju knappast.


Men så här såg dem ut iaf. Skit coolt, eller hur ?!

Nu har jag tagit mig en lång och varm dusch så nu är allt på topp igen haha !
Ska ta oc hse vad det är på tv ikväll, vet att det är roomservice kl 8 och greys kl 9 iaf. Är tydligen dags för bröllop så det ska bli kul att titta på.

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Emma

VI SÅG SAMMA REGNBÅGAR!!!! HAHAHA COOOLT! FAST JAG FICK BILD PÅ DOM JAG SÅG 121! HAHA. OCH DE ENA BÖRJADE PRECIS FRAMFÖR OSS! FETT!

2009-05-28 @ 12:20:29
URL: http://emmamariaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0