Man blir på så bra humör !

Var nyss ute på en låång promenad, 1 ½ timme tog det och är nu alldeles mör i benen.

Jag älskar våren ! Jag gick på min promenad förbi träd och buskar som stod i blom och det luktar ju så underbart gott ! Nyklippt gräs och vitsippor likaså ! Man drar ett djupt andetag och känner hur man blir alldeles lycklig på insidan. Såg även att liljekonvaljerna är på väg upp. Nu känns det verkligen att sommaren är på väg ! Svårt att beskriva men jag älskar den här känslan.



Talet är nästan klart, ska bara be mamma läsa igenom det och ge lite feed-back så äre klart. Ska hållas imorgon så har jag det överstökat. Är nog det som tar emot mest att göra fan... Ska börja plugga lite till natur provet på torsdag och göra en svenska uppgift, formella skrivelser, som jag missat att göra.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0