Ledig fredag !

Idag så vaknade jag upp strax efter 10 av att dem höll på att städa gården utanför, var ett jäkla liv av lövblåsar och broadway maskiner ! Vid 11 så gick jag upp och hoppade in i duschen eftersom att en promenad med pontus var inplanerad runt kl 12. Klockan är nu 14.10 och promenaden är inställd, jag ska träffa Emma strax etfer halv 3 typ och halv 2 så var han inte ens halvklar, så det sket sig i starten !

Så just nu sitter jag och väntar på emmsan, det ska bli en stan runda i det fina vädret och även en god glass ! Jag ska kila på på nailstore och kolla lite maniky priser, kollade ner på mina naglar idag och kännde att det kommer att behövas inför den stora dagen ! Vill inte göra någon förlängning eller så utan bara fila till dem, göra något åt mina förskräckliga nagelband och måla på en fin färg. Borde väl inte kosta allt för mycket...

Grymt skönt att vara ledig iaf, speciellt i detta underbara väder. Helgen kommer bli lugn som den förra, får se vad som händer ikväll men utgång blir det nog med största sannolikhet inte. En mysig fika kanske?

28 dagar kvar nu !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0