Kvällen

Kvällen var hel kul och jag och tjejerna hade mycket trevligt.
Jag skuttade in i duschen och började fixa mig när jag insåg att kammen var helt borta, blev skapligt sur och ringde jeiise. JAg fick komma över och låna hennes kamm så jag kunde fixa klart håret. Tack Honey !
Vid halv 7 kom emmsan och vi fick skjuts hem till far min där vi satte igång grillen och började festen, vi joinade senare syrran och hennes kompisar inne i huset. Vid 10 när vi skulle dra till klockartorpet på fest så ringer C och berättar att han drar hem och sover haha. Vi var på festen till 12 då vi fick skjuts ner på stan. Tjejerna drog på krogen och jag drog mig hem till C som jag skulle försöka ringa och väcka men utan resultat så mobilen dog och jag gick hem. När jag skickat ett jag ger upp sms och släckt lamapan så ringer han upp, min väckning lyckades. Jag gick över dit och la mig och sov där. Eller jag försökte iaf, en viss person snarkade som fan. Men det var mysigt som fan ändå !


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0