Komplicerat

Jag förstår inte riktigt... I början så är allt så himla intressant och spännande, men sen när man kommit till en viss punkt så är det inte intressant längre. Why is that? Är det han eller jag ? är det vi eller dem ? I mitt fall så vet jag inte riktigt hur det är fullt, men vet iaf att jag har en tendens att tröttna om killen börjar spela svår och ibland så tröttnar jag vid den där punkten också. Om man inte vet vad man vill från början så kan man väl bara låta det bero och inte göra en massa drastiska eller ja odrasriska saker som att sakta men säkert försvinna genom att man inte hör av sig längre och slutar vara "tillmötesgående"... Varför ska allting alltid ändras vid den punkten ? Varför kan man inte bete sig och agera precis som innan för ? Är intresset så billigt eller vadå ?

Om man vet vad man vill från början så kan man väll lika gärna säga det ! Vill man ha något seriöst? Ja vafan måste allt gå så fort för ? Man kan väl ta det lugnt och lära känna varandra i några månader först och sen komma in på resten.
Eller om man bara vill ha ett engångs- eller flergångs knull, men vafan säg det då !

Jag är trött på att försöka gissa !
Och dem säger att det är vi tjejer som är komplicerade?!
Skit snack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0