Kärlek !

Den här tiden på året är det bästa jag vet, det är på väg att bli varmt ute och solen skiner som aldrig förr. Man är även på väg ut ur vinter depresionen och livet leker helt enkelt. Vår känslor kallas de ! Har man ingen person att få dessa känslor för så räcker vädret gott och väl till(även fast jag börjar känna mig lite glad i någon som Malin uttrycker sig)  för att man ska sprudla av glädje och gå och sjunga lite för sig själv när man sitter i solen och solar sig brun och fin. Har nyss kommit in från att ha i 2 timmar setat och njutit i solen, är lite röd på armarna och bröstet men benen fick lite fin färg iaf. I love it ! 
Det är på den här tiden som grillen åker fram och man kan sitta ute om kvällarna utan att frysa så väldans mycket, folk tar av sig kläder och sommar garderoben åker fram. Jag bli bara glad när jag ser sommar klädda människor på stan med solglasögen i högsta hugg.

Ikväll så blir det mina vita jeans med min nya tunika från cubus med vitt linne under. Till detta blir det mina svarta skor som jag hade på valborg. Ska se om jag kan hitta på nå kul med håret också.
Åååå jag älskar den här tiden !

 
Wanna be my lover ??...

Pirr i benen & pirr i magen
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0