Just dance !

Idag så var jag som sagt ledig och vid tjugo över elva släpade jag mig ur sängn. Bara för att man är ledig så betyder det inte att man ändå har en massa att göra. Vid ett så mötte jag emma på bussen och det begav sig till skolan för dans träning inför D4S. Musiken var så gott som klar och nu är dansen det också .Vi gjorde några ändringar och nu så är det grymt. Jag bokade även aulan för övning resten av veckan hela dagarna. Sen blir det en till träning på VKC på söndag. Vi sliter hårt för det ska bli så bra som möjligt.

Efter skolan så drog jag och emma med jennfan till klubben och övade lite till och slöade innan jag tog en promenad hem och nu har jag nyss smällt i mig en gooood pasta sallad med massa grösnaker och bearnei-fraische pasta. Mums !

Haha när jag vaknade så hade min telefonräkning kommit och vad är det jag er?! Jo den fina och roliga studnetkryssningen på 24 timmar drog 80 spänn av min räkning. WTF? 29 sms och samtal på 3 minuter. Ojojoj det är dyrt att inte vara i sverige på fyllan må jag säga.....

Ikväll så blir det plugg och sen ska jag åka till Erikslund för att vid halv 9 möta mor lilla mor. Vi ska handla och sen ta bussen hem eftersom att bilen är på reparaion och omlackning av baken och kommer vara det i 1-1½ vecka... Man blir ju lite handikappad kan man säga.

Sista provet imorgon och det ska bli grymt skönt !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0