Inside My Head

Satt nyss och läste BlondinBellas blogg inlägg om hur hon och hennes Nils täffades och tänkte på att jag vill fan också ha det så !
Att först ha den där spänningen som finns när man nyss träffats och inte än lärt känna varandra. Du vet när man precis fått syn på varandra och ögonen möts för första gången och man känner att han vill jag ha ! Den där spänningen när man skickar det första smset eller ringer det första samtalet till varandra och när man träffas för den första "träffen". Sen den mysiga spänningen precis innan läpparna möts för första gången. Det ska vara speciellt och man ska låta det ta sin tid, första kyssen är ingen liten grej och är deffenitivt ingenting man ska rúsha med !
Jag började tänka efter lite på de tidigare i mitt liv och undrar om jag kunde gjort något annorlunda eller om det helt enkelt inte var rätt just då... Jag menar man träffar ju nya människor hela tiden, och jag är ju alltid den godtrogna som ser bara bra saker i folk och alltid ger dem en chans även fast andra avråder mig. Man tycker att killen verkar vara en snäll pojke men i de flesta fall så har jag fel så fel. Tråkigt ! Jag undrar när han dyker upp faktiskt, det finns många Mr Right i ens liv men skulle vara kul att träffa åtminstonde en av dem... Det finns ingen Mr right utan bara Mr right now !

Jag vill inte ha något seriöst just nu men skulle vara kul att träffa det som kan bli seriöst lite längre fram.

Hon skrev även ut lite bra förhållande råd.
http://blondinbella.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0