Helt sjukt slut !

Är äntligen hemma efter en sjukt jobbig dag i skolan...
Började med D4S övning med klassen där jag,Jessie och Sjachno gjorde klart dansen. Finally ! Jennifer ska kirra musiken så är det klart för att börja öva på riktigt ! Efter det så hade jag natur prov som jag inte trpr gick så värst bra och sen hål så jag åkte hem och gjorde klart en ekonomiuppgift innan jag åkte tillbaka till skolan. Anledningen till denna jobbihet är att jag äör sjukt trött och har varit det hela veckan. Kanske låter som en liten unge just nu men jag har faktiskt inte sovit min eftermiddagslur någon gång på 2 veckor. Jisses inte undra på att jag är helt fucking slut om dagarna....

Håller nu på att laga mig en sallad med lax, ägg , pasta, sallad, avokado, majs, räddisor och mozzarella och sen ska jag ta och sova. Bonus kommer hit vid 10 ikväll så om jag ska orka vara minsta lilla social med honom så lär jag sova en del först. Inget illa mot honom nu ! haha lät lite konstigt kanske.
Imorgon är jag leeeeedig ! :D Ska bli så förbannat skönt ! Blir en lunch promenad med Pontus i det förhoppningsvis fina vädret.

Maten kallar ! God natt så länge !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0