Helgen

Helgen har varit lugn och helt perfekt skön. Fredageskvällen spenderades med pappsen framfrö hockeyn, Sverige är en stor besvikelse ! På lördag så hjälpte jag pappa att såga och sätta upp lister på vinden och på kvällen blev det en kvällspromenad och ficka med Emmsan. Idag så sov jag ut och drog mig ner på stan vid 1, skulle gå på promenad med emmsan men efter ett skyfall som varade i ungefär 1 minut, men tillräkligt länge för att göra oss båda dyngsura. Vi gick och hyrde film istället.

Vill bara berätta att jag är välldigt stolt över mig själv ! Jag har börjat ett nytt och nyttigt liv och har nu käkat sallad till maten och endas sallad istället för maten i 5 dagar nu ! Det är grymt för att vara jag...

Sommar sommar sommar !  Snart är den här och det känns underbart !
Ser välldigt ljust på livet och vardagen just nu, blivit nyttig, skolan är snart slut och sen är det sooommmar !
Ska imorgon ringa till Hilton och höra så att allt är klart inför sommaren.

Nästa vecka så är det historia inlämning, tal i svenska C och prov i Naturen. Sen är 1 av dem kurserna helt slut.

33 dagar, 1 månad och två dagar, Wiiiie !

//  Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0