Hallå världen...

..vilken underbar dag !

Dags för sängen men vill först bara meddela att jag nyss, efter lite tips av Marcus och pappa sökt jobb på Elgiganten till i höst. Dem öppnar ny butik och det är tillträde till jobbet i Augusti, så håll tummarna nu förfan att jag kan få det !
Hoppas hoppas hoppas .... Jobbar mycket hellre än att gå i skola kan jag säga.. Fyfan 1 eller 2 år till i skolbänken är ingen höjdare direkt. Skulle vara grymt kul att jobba på Elgiganten Megastore !

Eller nej varför ska jag sova nu för? Är ju leeeedig imorgon, ska till skolan vid 1 för att öva till D4S så jag kan ju sova till ja iaf 11. Får bli en film eller nått.

God natt iallafall
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0