God kväll

Formella skrivelser uppgiften i Svenska C är nu klar. Skönt ! Pain in the ass big time kan man säga, men nu är den klar. Ska lämna in den imorgon och gör klart Hiatoria uppgiften.

Satt nyss och kollade på kläder och skor på nätet och römmde mig bort lite gran. Jag längtar ruskigt mkt till sommarjobbet nu. Längtar ännu mer till den 25 Juli då löner kommer dunsa ner med en tung smäll på kontot och hur pengarna kommer flyga åt alla kläd håll och skor kanter. Ja nu låter det ju som om att jag kommer shoppa upp altiohop men se nej det ska jag inte alls göra. Jag måste spara i stortsätt 75 % för att jag ska kunna leva i höst ifall allt skiter sig. Den ena utbildningen som man skulle höra av i förra veckan om man fick komma in på intervju har varit knäpptyst. Men Karin på MM har fått kommit in på intervju för 2 veckor sen så jag kan ju sem ina chanser där som körda. I nästa vecka hålla vi tummarna för den andra utbildningen jag sökt. Annars blir det till att söka alla jobb som finns och skiter sig de så får jag gå i ide och flytta hem till pappsen min. Om jag spar pengar från i sommar så kan jag klara mig på dem i några månader iaf.....

Hur det än går så ska det bli så jäkla sjukt skönt att ta studenten om 19 dagar. Alla sägeratt man ska ta vara på skoltiden men vafan jag kan knappt vänta tills jag får jobba, tjäna mina egna pengar och ta eget ansvar när det gäller allt, flytta hemifrån, betala räkning osv. Jag vet ju ändå att om allt skiter sig så har jag folk som ställer upp så världen here I come kommer att yla från min mun den 12 Juni. AOOOOOOoooooowwww !!!! hahaha

Nej Godnatt på er Nattugglor !
// Michaela Student 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0