Freeedag

Impulsivt och spontant, that´s the way I like it.

Kvällen igår och natten spenderades med Thomas, vi kollade på fim och sen sov jag som en stock. Tur de annars hade nog hans snarkande hållt mig vaken. haha.. Mysigt va det iaf.

Vid elva idag så fick jag skjuts till skolan där det var lektion i 5 minuter, känns ju jätte värt. Åkte sen hem och duschade och åkte tillbaka till skolan är vi gick igenom dansen en gång till och sen åkte jag ner på stan och Betalade Ayia Napa ! Sååå skönt at ha det överstökat ! SÅ nu är det bara 45 dagar dit.

Och endas två veckor till Studenten ! Galet !
Helgen kommer att spenderas i solen och på söndag blir det klassfest ! Så jäkla underbart kul det kommer bli !

Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0