Fredag + Lördag morgon

Vid 1 så begav jag mig hemmåt för att hoppa in i duschen och försöka tvätta ur all tupperingspulver ur håret som såg ut som tråll hår. Kl 3 var det grillning hos pappsen eftersom att syrran fyllde 25 år, hälften till 50 alltså.
Var där några timmar innan morsan kom och jag åkte och handlade med henne och syrran. Sen tog jag bilen och åkte hem till Jessie. Vid 8 åkte jag hem och la mig och sov 12 välförtjänta timmar. fyfan var helt slut igår. Hade ont i huvet var tött och allmänt bitter-fitta så kännde att jag lika gärna kunde åka hem och sova. Skönt kan jag lova !

Idag ska jag ta och röja upp här i rummet, försöka få upp det sista på väggen och få bort allt skit från golvet. Det här funkar liksom inte längre !

Ikväll så blir det klubbfest på pluto med grillbuffé ! Mums

Ha en bra dag !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0