Fotografering !

Idag så har jag och Mammasen vart ute på björnön och fotat lite student bilder som hon sak använda på jobbet.
Var grymt väder och varmt så var helt perfekt ! Här kommer några av de 126 bilder vi tog...




Jag blev väldigt nöjd iallafall :)

Jag tog även kraften till mig och sprang lite i spåret, 2.5 km var tanken. Den första km gick jätte bra men sen fick jag grymt ont i halsen och bröstet och det blev svårt att andas, jahapp tänkte jag nu är astman tillbaka. Inte så jätte kul kanske ! Ska testa imorgon igen och se om det blir bättre, annars får jag ringa läkaren på måndag....

Ikväll blir det eurovision med Mor lilla mor sen ska jag skjutsa lite folk.

Puss och nyp i rumpan !
// Michaela

Kommentarer
Postat av: Jennifer "kungen" Jönsson

MICC SLUTA UPP MED DE UNDERBARA BILDERNA!! serri jag blir helt törögd när jag ser att du har mössan på dig, för det betyderatt jag snart måste det med ! :( <3

2009-05-17 @ 23:35:49
URL: http://orkajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0