Done and over !

Ja då var det klart då.. Sista provet och sista inlämingen i skola imorse 8.50. Så vad finns det nu kvar att göra förutom att öva till D4S som är på onsdag ? Ja inte vet jag men många sovmornar blir det. Shit va tomt det kommer kännas nu fan. Från och med Måndag så har jag inte nes nå närvaro krav på lektionerna. Betygen sätts på fredag och man behöver inte oroa sig för att inte på studiebidraget i Juli, för det får man ju inte i vilket fall som hellst.

Dansen till D4S är iaf nu helt klar och den sitter till 95 %, övningen idag gick alltså skit bra !
Kl 12 hade vi lite student info med kalle om den stora dagen och de två veckorna innan.
Köpte även biljett till Maskerad festen idag. Så det som händer de närmsta veckorna är:

28 Maj, D4S träning
29 Maj- D4S träning
31 Maj. D4S övning och klassfest

3 Juni- Dressed 4 Succes och Calypso
8 Juni- Skåptömning
9 Juni- Junitrofén och Maskeradfesten
11 Juni- Studentlunch och Klä flaket
12 Juni- Studenten
 Champange frukost, sista klassträffen, fotografering, sermoni i aulan, utspringning, flakåkande, fest med familjen, förfest innan BMB hemma hos mig, Studentfesten på BMB, Efterfest i vasa parken och till slut en deckning hemma hos mig för mig och mina 3 älsklings tjejer.

Som ni ser så är det inge mer plugg utan Vi har bara fester kvar, fester kvar, festeeeeeeer kvaaaar !!!!!



It´s Gonna be so loooovely !
// Michaela


Kommentarer
Postat av: Jennifer "Kungen" Jönsson

AAAH!

VI HAR BARA FESTEN KVAR FESTEN KVAR FESTEN KVAR, VI HAR BARA FESTEN KVAAAR!!!!!!! fettFettFETT!!!

2009-05-27 @ 21:29:21
URL: http://orkajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0