Den suttonde maij !

Otroligt härligt dag, igen och åter igen ! Vlnade upp vid halv 11 av att mamma kom in och tycktedet var dags att gå upp.
Jag gjorde mig i ordning och så åkte vi ut till björön för att motionera lite, precis som igår så gick det åt skogen med lungorna, så blir till att ringa till läkaren imorgon, suck ! Efter motionen så åkte vi och solade så nu är vi båda två bruna och fina. Sen blev det en tripp på stan, jag inhandlade en vatten fats maskara, tänkte att det var lika bra nu när studenten närmar sig med storm steg. JAg tjänade en liten hacka igår när jag skjutsade ut farbror och ahns fru till Hallsta så det var väldigt välbehövligt !

Eurovision igår var inte mer än en stoor besvikelse för sverige, 29 poäng vafan ! nepp inget opera år i år inte .....
Arash, island och Norge var ju bra iaf, topp tre haha :)

Nästa vecka så är det näst sista delen av skolans slutspurt, ekonomi och svenska uppgiften ska in sen veckan efter de ska historia uppgiften in och veckan efter de är det int. ekonomi prov sen är det tamejfan slut !
Vi har bara festen kvar ! Alla sp upp och hoppa ...
 Så nu ska jag ta och göra ekonomiuppgiften så jag får VG i den stora 150 poängs kursen

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0