Dagen fortsätter

Hade en lektion idag, historia. Jag lämnade in ett arbete och så började jag på det sista i hela kuren. Provet som är på måndag behöver jag inte göra så det är nice !

Har funderat på en sak till när det kommer till killar...det är inte alltid såhär men ibland...

I början när man träffar en kille så tänker dem direkt att wow henne vill jag ha ett förhållande med, men sen när tjejen bara vill vara kompis med killen så funkar det inte längre utan killen hittar en annan tjej som han blir tsm med och försvinner helt, bara för att den andra tjejen gärna vill ha en bra killkompis. Varför är det så? Kan inte killar bara se en som en bra kompis utan att ha några känslor eller annat i baktanken? Jag kan liksom träffa en kille och direkt se att det här är någon jag vill lära känna bättre och bli bra vän med. Vad är det jag missar ? Tycker det är tråkigt när det blir så, nu senast inte så länge sen så råkade jag ut för just det här och nu har killen tjej och har slutat höra av sig och när man stötet på varandra eller om jag hör av mig så är det väldigt stelt. Tycker det är så väldigt tråkigt....

Efter frukosten imorse så har jag ätit en sallad bestående av isbergs sallad, avokado, tonfisk och annanas, mycket gott !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0