1 fucking månad kvar !

1 månad, 31 dagar, 4 veckor och 3 dagar ! Det är galet !

Idag har varit en bra tisdag tycker jag, var inte som en zombie när jag vaknade utan var ganska postitiv och pigg faktiskt. Så dagen har gått bra hittils, även fast jag inte fått min sömn som jag vanligtvis brukar ha just nu haha. Hade Ensemlbe imorse och vi fortsatte spela på Gabbis låt, det låter grymt just nu. Sen mötte jag upp Jessie i datasalen, jennifer och emma rammlade in efter en stund och sen gick vi och började fixa med lite *hemligt* inför studenten, kommer avslöjas om någon dag och det kommer bli grymt !

Kosten hittils idag har varit:
en protein shake till frukost
lite cowboysoppa i skolan.

Ni fortsätter att förbluffa mig helatiden haha !

Ska nu fortsätta med talet, tack Linnea för tipset !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0