Usch och fy

Vaknade upp med världens hosta, men var på skapligt umör ändå ftersom att det var ås otroligtfint väder ute. Stod och valde mellan svarta jeans från JC och ljusblått blus/linne från gina tillsammans med mina högklackade gladiator skor från sko punkten eller student mjukis med stor tjocktröja. Vädret avgjorde. Mitt i första lektionen kom huvudvärken och jag belv helt deckad, så jag tog och åkte hem... Har nu legat och sovit från typ 12, blev väckt av att emmaB ringde och var pratsugen.

Blev det här plus en svart tjocktröja och min svarta skinjack ed en lila sjal till.


Sitter just nu och kollar på lite kläder från bubbleroom.se och hoppas att jag kan köpa den där klänningen.
Snart dax att ta hand om det gigantiska diskberget i köket som jag så dumt tog på mig att ta hand om...

//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0