Trötter...

Gick upp kvart över 7 imorse och pallrade mig till skolan för att ha en lektion mellan 8.10 och 9.30, hade Ensemble redovisning som gick ganska bra. Letade sen ett bra tag efter SYOn innan  jag åt lunch med tjejerna och åkte hem vid 12 för att sova. Sov 4 hela timmar, då är man trött!  Pallrade mig till datorn och tog kraft till mig att ringa till Contactsports angående våra dresed4succes dräckter. Böjar bli lite tajt om tid nu känner jag.

Det är sååå tråkigt att vara hemma själv, är alltid van vid att lillebror kommer in och väcker mig för att säga något ganska ovärt. Men nu är det tomt och kommer vara det tills söndag då han kommer hem. Mamma jobbar till halv 9 så får väl hålla ut tills dess.Sex and the city börjar nu så det känns lite bättre iaf.

I love you Guys !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0