Torsdag !

Vaknade upp med ångest över att gå ur den varma och sköna sängen. Drog mig sen in i duschen och mötte efter en halv timme jessie på stan för att ta bussen till skolan. I skolan så hade vi företagsekonomi som gick bättre än vanligt, efter de natur där det var precis som vanligt, en massa snack och läraren pratar för sig själv då ingen lyssnar. Hade sen Ensemble där jag gjorde klart yesterday med wiktor och sebbe, efter de umgick jag med viktor och viktor, drog sen emd den ena ner på stan och sen hemmåt där jag fått ett brev. Åkte sen till Media Markt där jag träffade sötnosen Amela, vi bestämde att ta en krogrunda senare i månaden. ska bli mycket trevligt !

Så fort man bestämt sig för en grej så skiter det sig.... Betämmde mig för att sluta upp med dessa känslor för 67%an men så fort jag ser honom och pratar med honom så pirrar det till sådär igen...Vad ska jag göra när killen knappast verkar intresserad?! Dem som inte är tilgängliga,det är dem man tycker om.

Imorgon blir det Pluto och för fest hemma hos Jessie med EmmaB, Jennfan, Narre och George ! Ska bli mycket trevligt !
Taggar som fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0