Söndag

Ligger här i sängen och käkar kexchoklad och lyssnar på bandit. Gott gott !
Tänker på gårdagen som var riktigt rolig och mysig. Jag, Jessie, Jennfan och emmaB hade italienskafton hemma hos jessie. Vi käkade fyra rätters med bland annat lasange och kladdkaka med både vitt och rött till.
Jag och emmsan kom dit strax efter 7 och efter en lång väntan framför melodifestivalen så kom även jennfan vid en halv 9. Vi shoppade in maten i ugnen och försatte oss i det alltid lika intressanta samtalsämnet. We never kiss and tell !
Kom hem vid halv 3, satte på sex and the city filmen och slocknade efter ungefär 10 min.

Ikväll så ska jag möta upp Bonus vid en kl 5 och sen kolla på Kvinnor som hatar män på Sf. Kommer bli mycket trevligt,var länge sen vi sågs. Berättar sen vad jag tyckte.


//  Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0