Sista delen av helgen...

Som sagt så kom Johan hit vid en halv 8, jag gick och mötte han på station och fick världens mysigaste kram( pirrade i hela kroppen när jag såg honom). Vi gick hem till mig och åt lite mat innan vi gick till ica och hyrde Patrik 1,5 riktigt bra film. Sen så satte vi på quarantine och låg och mös till den och Tack gud säger jag, avsnitt 17 av OTH fanns ute ! Johan hade en fin genväg man kunde ta och se där fanns det ! Blev helt saligt lycklig !

På söndag morgon så vaknade jag upp i ett -1 gradigt rum, fy helvete vad kallt ! Men jag hade John som låg och höll om mig så det var lugn, fast han höll på att frysa ihjäl eftersom att fönstret var öppet och elementet avstängt. Han ville inte stänga eftersom han var rädd för att han skulle väcka mig, så söt !  Vi tog det lugnt resten av dagen och kvart över 6 följde jag han till tåget och såg hur han sakta försvann....


En otroligt mysig helg må jag säga ! Blir alltid så glad när jag träffar honom :)

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0