Ölkväll

Ska snart dra mig till Bishop´s arms där gammla jobbet har dragit ihop en ölkväll med fotogänget. Ska bli trevligt att träffa på dem igen, var ju drygt en månad sen som jag fick lov att sluta tråkigt nog.
Saknar jobbet nå så fruktansvärt, alla trevliga människor och att ha något att se framemot efter skolan. Det känns bra att dem försöker hålla kvar kontakten och drar ihop nå sånt här.

På bilden: Camilla med man, Oskar med blivande fru, jag , Daniel, Mammsingen och Hanna.
.
En annan tanke som gått genom huvet är Killar....
Så fort man blir intresserad av en kille så gör han mig besviken eller så gör ajg mig själv besviken. Alltid ska det vara något. Sen dem killar som bli intresserad av mig tycks aldrig duga, får hjärvrede snart.Kommer snart ge upp och välja att leva livet själv, fly solo och köra på singel livet.  Man försöker så gott det går att visa att man bryr sig men det snappas aldrig upp av rätt person. Varför kan inte allt vara enkelt som i filmer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0