Måndag

Känner att jag håller på att bli sjuk... vaknade upp snorig och jävlig imorse innan jag åkte till skolan och hade svenska. Vi fick ännu en tråkig uppgift av kära Anna Wilk... Vi satt och snackade mest om vad som hänt i helgen, en ganska så händelserik helg om man säger så...Efter lunchen så bestämde jag,jessie och emmaB oss för att det räckte med skola för idag och åkte ner på stan.

Ska nu ta och sova en stund och se om jag piggnar till, känner att huvudvärken är på G.... hmmm..Fick mail från cocoo.se att mitt armband som är försenat antagligen kommer ta några dagar extra då det kommit bort med posten.... Men det är så troligt fint så är värt de.

Wish I could keep you much longer !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0